måndag 5 december 2011

Skridskor...

Jag längtar till lunchen då jag ska åka till Fyndlagret och shoppa skridskor.

  
 






 
Idag ska jag baka lite med inspiration av Birsta Citys jultomtar...



 
















Igår ikväll bröt jag mot mina beslut att inte köpa eller läsa böcker och slog till på två böcker Elsas Mode och Elsas värld av Sofie Fahrman. Jag har ju medvetet valt bort att läsa böcker eftersom jag inte får någonting gjort eftersom jag måste läsa böckerna från pärm till pärm… Och igår blev det naturligtvis så och jag läste halva boken Elsas Mode.



 





Nästa helg ska jag prova på någonting nytt då jag bakar och julstökar, Zlatans bok som ljudbok. Tycker att det låter som en bra idé att kunna göra andra saker samtidigt och kanske lättare att kunna slå av en att lägga ifrån sig boken…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar